

Verhuisd van Medemblik naar Wervershoof
Per 15 juni 2024 is Haakvrouw verhuisd naar een nieuwe locatie:
De Hoek 8a Wervershoof (10 min rijden vanaf Medemblik)
Nieuwe openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 10-17 – Zaterdag 10-16
Eerste zondag v/d maand: 12-16
KOOPZONDAGEN 2025 – op koopzondagen ontvangt u dubbele spaarpunten!
5 januari
2 februari
2 maart
6 april
4 mei
1 juni
7 september
5 oktober
2 november
7 december
Veelgestelde vragen
Over product Lees eerst de productomschrijving in de webshop.
Over verzenden Lees eerst de onderzijde van de website of de algemene voorwaarden.
Heb je een vraag over een Haakvrouw-patroon? Gelieve deze vragen niet via de mail of het contactformulier te stellen. Word lid van de Haakvrouw Vraagbaak-groep op Facebook, daar kunt u terecht. Houd er rekening mee dat we niet altijd direct kunnen reageren. Zo zijn we wel eens onderweg, een dagje uit of naar het theater. Dat doen Haakvrouwen ook!
Kan ik ook losse patronen kopen van Haakvrouw? Nee, u krijgt patronen gratis bij aankoop garens.
Help! Ik ben mijn patroon kwijt. Aah shit! We verstrekken de patronen slechts één keer en alleen op print, nooit digitaal.
Wanneer ontvang ik mijn pakket? Je krijgt vanzelf een track & trace-code gemaild. Eerder is je pakket dus niet op de post gegaan. We verzenden binnen 3 werkdagen, tenzij anders aangegeven (weekendbestellingen gaan dus dinsdag of woensdag weg). Binnen die gestelde tijd beantwoorden we geen vragen over pakketten. Geen paniek, kalmte kan u redden.
PostNL geeft steeds aan dat mijn pakket vertraagd is, wat is er aan de hand? Helaas stuurt PostNL al notificaties op het moment dat wij je verzendlabel aanmaken, terwijl er dan nog niets de deur uit is gegaan. Wacht alsjeblieft op de mail die je van ons krijgt.
Ik vind de verzendkosten aan de hoge kant. Je betaalt precies wat wij ook betalen. Grote spelers (bol, amazon…) betalen slechts 1 cent per zending, omdat kleintjes als wij dat compenseren. En dan hebben we het nog niet eens over de kosten voor het betaalverkeer, verpakkingsmateriaal en software(beveiliging). We verzenden altijd met track & trace. Verzendingen naar het buitenland zijn bovendien verzekerd, zonder onderscheid tussen pakket of bus (onze pakketdienst geeft geen andere opties).
Ik snap het even niet meer. Wat nu? We beantwoorden vragen over Haakvrouw-ontwerpen op de Haakvrouw Vraagbaak op Facebook (eerst lid worden). Gelieve deze vragen niet via de mail of het contactformulier te stellen. Advies & uitleg in de winkel alleen over aankopen bij Haakvrouw.
Ik wil gratis spullen of geld voor loterij/goed doel/bingo/kienavond. Er komen bijna dagelijks dergelijke verzoeken binnen, maar we gaan daar nooit op in. Het leven en ondernemen is erg duur voor een eenvrouwszaak. Gelieve verzoeken voor geld of gratis spullen te richten aan grote spelers die hier (wel) geld voor beschikbaar hebben.
Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.