Veelgestelde vragen
Over product Lees eerst de productomschrijving in de webshop.
Over verzenden Lees eerst de onderzijde van de website of de algemene voorwaarden.
Heb je een vraag over een Haakvrouw-patroon? Word dan lid van de Haakvrouw Vraagbaak-groep op Facebook.
Kan ik ook losse patronen kopen van Haakvrouw? Ja, dat kan. Van een select aantal ontwerpen zijn losse patroongidsen beschikbaar. Deze zijn nooit digitaal.
Help! Ik ben mijn patroon kwijt. Aah shit! We verstrekken de patronen slechts één keer en alleen op print, nooit digitaal.
Wanneer ontvang ik mijn pakket? Je krijgt vanzelf een track & trace-code gemaild. Eerder is je pakket dus niet op de post gegaan. We verzenden binnen 3 werkdagen, tenzij anders aangegeven (weekendbestellingen gaan dus dinsdag of woensdag weg). Binnen die gestelde tijd beantwoorden we geen vragen over pakketten. Geen paniek, kalmte kan u redden.
PostNL geeft steeds aan dat mijn pakket vertraagd is, wat is er aan de hand? Helaas stuurt PostNL al notificaties op het moment dat wij je verzendlabel aanmaken, terwijl er dan nog niets de deur uit is gegaan. Wacht alsjeblieft op de mail die je van ons krijgt.
Ik vind de verzendkosten aan de hoge kant. Je betaalt precies wat wij ook betalen. Grote spelers (bol, amazon…) betalen slechts 1 cent per zending, omdat kleintjes als wij dat compenseren. En dan hebben we het nog niet eens over de kosten voor het betaalverkeer, verpakkingsmateriaal en software(beveiliging). We verzenden altijd met track & trace. Verzendingen naar het buitenland zijn bovendien verzekerd, zonder onderscheid tussen pakket of bus (onze pakketdienst geeft geen andere opties).
Ik snap het even niet meer. Wat nu? We beantwoorden vragen over Haakvrouw-ontwerpen op de Haakvrouw Vraagbaak op Facebook (eerst lid worden). Advies & uitleg in de winkel alleen over aankopen bij Haakvrouw.
Ik wil gratis spullen voor loterij/goed doel/bingo/kienavond. We maken aan het begin van het jaar een potje voor dit doeleinde. Als dat leeg is, dan maken we het volgende jaar weer een nieuw potje. Helaas is het anders onbetaalbaar, omdat er dagelijks verzoeken komen voor gratis spullen.
Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.